Redaksjonelle annonser

Vår reklameredaksjon kan produsere og  skreddersy innhold for redaksjonelle annonser på digitale flater.

Tradisjonelle bannerannonser har i mange tilfeller mistet sin effekt. Såkalt «bannerblindhet» gjør at klikkratene (klikk pr visning) er i fritt fall – ned mot et snitt på o,1-o,5 prosent.

Stadig flere erfarer effekten en god redaksjonell annonse kan gi, og de fleste medier har nå åpnet sine nyhetsflater for denne typen markedsføring

Lang erfaring fra innsiden av mediebransjen, gjør at vi også kan fremforhandle de beste eksponeringsprisene.

Her er det store prisforskjeller ute og går. Det er ikke uvanlig at enkelte kunder som ikkebetaler 50-60 prosent mer enn konkurrenten. Tidspunkt er også en faktor som spiller inn prisdannelsen.

Også Næringslivsavisa tilbyr redaksjonelle annonser på nyhetsplass. Til forskjell fra andre medier, fjerner vi heller ikke innholdet etter endt kampanjeperiode om ønskelig slik at det vil være synlig i «evig tid».

Innholdet merkes «sponset». Les mer om sponset innhold her

Vil du vite mer? Ta kontakt med  Stig O. Erlid, markedsansvarlig for PR og kommunikasjon