Gi den digitale markedsplanen en kickstart

Sosiale medier: Nytt stipend kan gi den digitale markedsplanen din en skikkelig kickstart.

Rethink er en konferanse med fokus på å lære bedrifter hvordan best mulig benytte seg av digitale og sosiale medier, med foredrag holdt av de beste i verden innen feltet:

– Nå ønsker vi å trekke norske bedrifter tettere inn i de fantastiske mulighetene nettet har gitt for vekst. Derfor lanserer vi nå rethink intiative, sier Arnt Eriksen som er initiativtaker og kurator til rethink.

Han har nå startet et fond som skal hjelpe bedrifter som ønsker å se på sin markedsplan og sine aktiviteter med digitale øyne.

Verdensledende kapasiteter

– Grunnen til at rethink-konferansen har blitt så vellykket er at den gir bedrifter de nødvendige verktøyene som trengs. Dette ved å presentere ideer og prinsipper innen sosial markedsføring presentert av de absolutt ledende kapasitetene i verden. Nå tar vi dette et skritt videre ved å invitere norske bedrifter, uansett størrelse, til å delta i konkurransen om et stipend for å «kickstarte» sin digitale markedsplan, sier Eriksen.

For å delta må bedrifter sende inn en grunding beskrivelse av sin idé og konsept. Et utvalgt panel av fagpersoner og partnere til rethink conf vil se etter relevante, konkrete og markedspotensielle ideer og konsepter som lar seg gjennomføre og bedre bedriftens muligheter i markedet.

Konseptet vil bli presentert på konferansen den 21 mars og vinneren vil presenteres på den neste konferansen i 2013 for å motta finansiell støtte for utvikling av sin idé når det gjelder digital strategi, levert av konferansenssamarbeidspartnere.

Nyetablerte og veletablerte bedrifter kan få mer informasjon her